Utskrift

on 11. april 2013.

Styret har med dette gleden av å invitere til Pareto Linjeforenings Generalforsamling. Den vil finne sted torsdag 25. april i kantina (til venstre når du går opp trappen fra SiT-kiosken) kl 16.15. Det vil bli servert øl og pizza!

Det er åpent for alle som vil komme å høre på, men vi gjør oppmerksom på at det bare er medlemmer som har stemmerett. Vi i styret har formet et forslag til vedtekter for foreningen, og disse må vedtas i Generalforsamling (forslaget til vedtekter finner du her). Det er på høy tid at dette gjøres nå i Pareto Linjeforenings 20. år!

Det skal også velges et nytt styre, utenom stillingen Fadderukeansvarlig! Stillingene som skal fylles er:
-Leder
-Nestleder/Økonomiansvarlig
-Kommunikasjonsjef/Sekretær
-Festansvarlig
-Turansvarlig

Tillegg eller endringsforslag til vedtektene skal sendes til oss senest tirsdag 23. april kl 2000 på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den." target="_blank" style="color: #1155cc;">Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. De vil bli presentert på Generalforsamlingen.

Senere på kvelden vil det bli fest for å feire det nye styret. Event kommer.

Vel møtt!

Mads Matre Lynås